Tηλ.: +30 211 800 3671 | Ε-mail: [email protected] | Μαθήματα!

Ο προγραμματισμός με Python είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να μάθεις τις βασικές αρχές του κώδικα σε μία από τις γλώσσες που χρησιμοποιούν επαγγελματίες προγραμματιστές.
Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, θα χρησιμοποιήσουμε το περιβάλλον Visual Studio και θα εξοικειωθούμε με τους σημαντικότερους προγραμματιστικούς όρους, όπως μεταβλητές, συνθήκες, βρόχοι και λίστες.

μια φορά την εβδομάδα 12 μαθήματα


Μικρές ομάδες Μέσος όρος 6 άτομα στην ομάδα


Πληρωμή Μηνιαία, τριμηνιαία, ετήσια


Για όλο το πρόγραμμα 240,00 €

Μόλις ολοκληρωθεί το τρέχων πρόγραμμα, η μηνιαία συνδρομή θα επεκταθεί αυτόματα στο επόμενο μάθημα του εκπαιδευτικoύ προγράμματος.


Έχετε κάποια ερώτηση;

Εισαγωγή

Αυτό το μάθημα αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για την εκμάθηση μιας γλώσσας προγραμματισμού που χρησιμοποιούν επαγγελματίες προγραμματιστές.
Οι μαθητές θα εξοικειωθούν με όρους και έννοιες που συναντώνται συχνά στον χώρο της πληροφορικής.
Θα μάθουν να προγραμματίζουν και να δημιουργούν εφαρμογές μόνοι τους, αποκτώντας δεξιότητες χρήσιμες για το μέλλον.

Πρόγραμμα του μαθήματος

Σε αυτό το μάθημα, θα δημιουργήσουμε το πρώτο μας πρόγραμμα στη Python και θα εξοικειωθούμε με το Visual Studio Code IDE (Integrated Development Environment).
Σε αυτό το μάθημα, θα μάθουμε τους βασικούς τύπους δεδομένων (int, float, bool, string) καθώς και την έννοια της μεταβλητής.
Επιπλέον, θα εξοικειωθούμε με τους πιο συχνά χρησιμοποιούμενους μαθηματικούς και λογικούς τελεστές.
Σε αυτό το μάθημα, θα γνωρίσουμε τις βασικές μαθηματικές πράξεις που μπορούν να εφαρμοστούν σε μεταβλητές καθώς και τις ενσωματωμένες μαθηματικές συναρτήσεις της Python.
Σε αυτό το μάθημα, θα εμβαθύνουμε στον κόσμο των σχέσεων και λογικών πράξεων, χρησιμοποιώντας τους τελεστές:
>, >=, <, <=, ==, !=, ‘and’, ‘or’, ‘not’.
Σε αυτό το μάθημα, θα μάθουμε τι είναι οι δομές ελέγχου (conditional statements) και πώς να τις χρησιμοποιούμε στον προγραμματισμό.
Σε αυτό το μάθημα, θα ενισχύσουμε τις γνώσεις μας σχετικά με τις δομές ελέγχου (conditional statements) και θα τις εφαρμόσουμε σε διάφορες ασκήσεις.
Σε αυτό το μάθημα, θα εισαγάγουμε την έννοια των βρόχων (loops).
Θα γνωρίσουμε τον βρόχο "while" και θα εξετάσουμε τη χρήση του μέσα από παραδείγματα.
Σε αυτό το μάθημα, θα εμβαθύνουμε στις γνώσεις μας σχετικά με τους βρόχους (loops).
Θα μάθουμε πώς λειτουργεί ο βρόχος "for" και πώς να επιλέγουμε τον κατάλληλο βρόχο για μια συγκεκριμένη εργασία.
Επιπλέον, θα εξερευνήσουμε την έννοια της εμφώλευσης βρόχων (nested loops).
Σε αυτό το μάθημα, θα μάθουμε για τις λίστες (Lists) στην Python και θα εμβαθύνουμε τις γνώσεις μας σχετικά με τις συμβολοσειρές (strings).
Σε αυτό το μάθημα, θα μάθουμε για τις συναρτήσεις (functions) στην Python.
Σε αυτό το μάθημα, θα ενισχύσουμε τις γνώσεις μας σχετικά με τις συναρτήσεις (functions) και θα προσθέσουμε νέες, ενδιαφέρουσες πληροφορίες.
Σε αυτό το μάθημα, θα γνωρίσουμε τη βιβλιοθήκη pygame και θα δημιουργήσουμε την πρώτη μας εφαρμογή με γραφικά.
Σε αυτό το μάθημα, θα γνωρίσουμε προχωρημένες δυνατότητες της βιβλιοθήκης pygame και θα δημιουργήσουμε μια γραφική εφαρμογή.
Σε αυτό το μάθημα, θα επαναλάβουμε και θα εμπεδώσουμε τις γνώσεις που αποκτήσαμε έως τώρα.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η εμπέδωση των γνώσεων που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια των έως τώρα μαθημάτων και η εξάσκηση στην ικανότητα αυτόνομης επιλογής εργαλείων για την επίλυση των δοθέντων προβλημάτων.
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, οι μαθητές θα κληθούν να αντιμετωπίσουν μερικά από τα πιο εμβληματικά προβλήματα που συναντά ένας προγραμματιστής.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η δημιουργία ενός προγράμματος που προσομοιώνει τη λειτουργία ενός ATM, αξιοποιώντας όλες τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει οι μαθητές κατά τη διάρκεια των προηγούμενων μαθημάτων.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η εμπέδωση των γνώσεων που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια του μαθήματος, μέσω της δημιουργίας ενός προγράμματος που μετατρέπει μια απλή πρόταση σε μαθηματική πράξη.
Για παράδειγμα, η φράση "τρία συν δύο" θα μετατρέπεται σε "3+2".
Στη συνέχεια, το πρόγραμμα θα εκτελεί την πράξη και θα επιστρέφει το αποτέλεσμα.
Ο στόχος του μαθήματος είναι η εμπέδωση των γνώσεων που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια του μαθήματος, μέσω της δημιουργίας ενός παιχνιδιού Yahtzee.

Προγραμματίστε το μέλλον σας!

Εγγραφείτε τώρα!